LUOKASSA
1. Action Track - paikkatietoon perustuva mobiilipeli biologian ja maantiedon tunnilla
2. Scratch - ohjelmoinnin harjoitusohjelma
3. Blogit osana oppimista (luokka-, fysiikka-, kotitalousblogit)
4. Matematiikkapelit
5. Kahoot -kyselyiden tekeminen (kaikki oppiaineet)
6. Fronter- oppimisympäristön käyttö opetuksessa (maantieto, tekninen työ)
7. Quizletin käyttö kielten opiskelussa (ruotsi, saksa, englanti)
8. Videot osana oppimista (tanssi)
9.GAFE ja kyselyiden tekeminen (äikkä, reaalit)
Open pöydällä: Elements 4D & Anatomy 4D (mobiililaitteilla kemiaa ja biologiaa)
LUOKAN ULKOPUOLELLA
10. QR-koodisuunnistus
Lisäksi erillaisten mobiilisovellusten kokeilua.
Pitäjänmäen peruskoulun vinkkiblogi: http://osket.blogspot.fi/
Kaupungin ohjeita: https://verkkopedagogi.wordpress.com/